jag gillar verkligen min söta lilla katt nova, fast hon har rätt äcklig andedräkt...

Har precis kommit hem, jag har varit och kört gokart. Hur kul? Askalasroligt! Nu luktar jag iförsig jätteäckligt, jag som var nyduschad och allt... Men det får funka det också ju!
Igår for jag och Marika hem till Oscar, vi gick runt i Skelleftehamn och letade äpplen, pratade och gömde oss för regnet. Mysigt! Ikväll då? Jag tror jag ska ut och springa med mamma och Fanny, men jag har inga bra skor... Äsch, det löser sig väl! Vad ska du göra ikväll?

Skjorta från H&M, halsband från Glitter, leggingsen köpte jag på H&M och sydda på skinnet, skorna är från Skopunkten.
Lovisas corner skrev:

Svar: Åh vad kul det är att höra att du sökt mig med! Kul kul!

Hur är allt med dig? Vilken klass går du i nu? :) Du bodde norr upp i landet va? :) Om jag minns rätt..


Lovisas corners blogg: http://lovisascorner.blogg.se/
DATUM: 2010-08-29 KLOCKAN: 20:11:17
fridah skrev:

sv: TACK för ditt svar! =)

Jag har just börjat lära mig GIMP, men somsagt, det är väldigt nytt :)




fridahs blogg: http://nittiotvaelvafemton.blogg.se/
DATUM: 2010-08-29 KLOCKAN: 20:28:15
Helena skrev:

Jag har inte gjort så mycket ikväll... Tänkte göra lite läxor! Med betong på lite, haha! kram :)


Helenas blogg: http://helenaantecknar.blogg.se/
DATUM: 2010-08-29 KLOCKAN: 20:42:39
julia skrev:

snygg outfit :)


julias blogg: http://jjuliees.blogg.se/
DATUM: 2010-08-30 KLOCKAN: 19:36:29

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.