cognasbrun, kaffebrun, kaffelattebrun, brunettbrun, guldbrun, konjaksbrun?

En finfin kofta rikare, härligt brun, som... jag vet inte... krämig brunröd? Med fina guldknappar. Helnöjd är jag, 10 tummar upp! Det är jättestor chans att ni som träffar mig ikväll kommer se mig i den här fina koftan, haha åh, jag känner att jag inte vill sluta prata om den, så fin är den!
Tror jag har en idé om hur jag vill gå klädd i höst också, tror jag ska klippa ihop något fint och visa er faktiskt!
Tänkte inte vara långrandig, jag ska hjälpa mamma och grädda några våfflor nu, vad har du gjort idag?
Patrik skrev:

hmm ja brunröd måste den vara XD

det var en grymt härlig och varm färg i alla fall haha :D


Patriks blogg: http://jagputte.blogg.se/
DATUM: 2010-08-10 KLOCKAN: 19:09:12
Caroline skrev:

Ännu ett förslag är tegelröd? Fin var den iaf!


DATUM: 2010-08-11 KLOCKAN: 16:39:57

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.