brunettmoa, blondinbellas nya bff!

Idag har jag träffat människor. Mina behandlare, en gammal medpatient som är så fin, så fin! Och en av nattpersonalen från avdelningen. Och.... BLONDINBELLA! Japp, det är sant! Jag och mamma skulle gå på Bokia i Umeå och leta block och pennor och sånt där inför skolstarten och så ser jag en stor affisch där det står att Blondinbella är i butiken mellan 12-13 fredag den 20de.
Ni anar inte hur söt hon är! Precis som i BellaTyrashow, glad, öppen, vi pratade lite om inspiration till blogginlägg och så. Och världens finaste! Lite lik en Barbiedocka nästan, jättefina kläder, perfekt hår och bara allmänt jättesöt!
Jättesynd att jag inte tog något kort, det var verkligen en "once in a life time"!
Haha åh, så sjukt tufft att hon har pratat med mig! Självklart köpte jag hennes bok också, "Egoboost"
janina skrev:

åh vilken tur du har! jag skulle jättegärna träffa henne någongång :) jag har läst hennes bok och den är grym och man bli så peppad :)

kram!


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-08-20 KLOCKAN: 16:47:12
Fia skrev:

Roligt att träffa Blondinbella, hoppas boken är bra, man kan ju aldrig få för mycket pepp!

Kram<3


Fias blogg: http://vagentillfriheten.blogspot.com
DATUM: 2010-08-20 KLOCKAN: 17:10:03
Anna skrev:

det är jätteskoj att du syns på bloglovin', på facebook-reklamen med "dessa gillar bloglovin på facebook" hihi, du har varit där hela eftermiddagen <3


Annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-08-20 KLOCKAN: 18:58:05
linn skrev:

Jag bara älskar din stil! :D


linns blogg: http://liinnjohanssons.blogg.se/
DATUM: 2010-08-20 KLOCKAN: 19:38:42

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.