moa

enbartmoa. Moa Eriksson. En 15 årig brud som bor en bit utanför Skellefteå tillsammans med mami, papi och mina tre syskon. Fanny, Josef och Filippa. 3 små kissemissar vandrar upp och ner på våra två trappor, en liten Leia, en Amidala och Amidalas lilla unge Nova.
Just nu går jag i nian, men till hösten har jag sökt omvårdnadsprogrammet på Balder, vilket jag är hemskt sugen på.
Vara med vänner, gärna Marika och Oscar tycker jag mycket om, likaså att träffa min kontaktperson och hänga i stallet. Dansar gör jag gärna, sitter vid datorn och bloggar. Tredje gången gillt nu.
En stor del av min tid, tyvärr, går åt till att åka fram och tillbaka till Umeå, där jag träffar en kurator två gånger i veckan, en sjukgymnast en gång i veckan, familjesamtal en gång i veckan och så läkarkontroller lite då och då. Ätstörningsbehandling, jag har varit sjuk i två år, men i den här bloggen tycker jag att vi inte ska kolla bakåt, det här är inte proana blogg. Inte heller en "kolla på mig jag är sjuk" blogg heller, jag vill kämpa, jag vill inte leva såhär längre, och jag vill hemskt gärna hjälpa andra. Och inte tackar jag nej till peppning heller!
Shopping och outfits får ni vänta er, en hel del, hoppas jag.
Egentligen vet jag inte vad jag borde skriva mer, bara att jag skulle vara hemskt glad att följa min vardag, för att inte missa ett inlägg, följ min blogg via bloglovin'.
kontakta mig? [email protected]
Felicia skrev:

Ser verkligen fram emot och läsa din blogg igen! Riktigt roligt med ny blogg och ny design. Din design var förresten superfin!



Kämpa på. Du förtjänar att må mycket bättre! Styrkekramar i massor! :)


DATUM: 2010-04-10 KLOCKAN: 14:33:13
isabel skrev:

!!!!:D

du är grymt söt moa btw :]


DATUM: 2010-04-10 KLOCKAN: 16:56:49
linda h skrev:

gooo moa, du är en riktig kämpe!!!!


DATUM: 2010-04-10 KLOCKAN: 18:22:18
Lovisa skrev:

Finaste kusin!:)<3 Du är så stark och duktig! Otroligt att du lyckats hålla skolarbetet under kontroll och komma så långt på vägen till att bli frisk och bara klara allt du klarar så bra!<3



Du har en sund inställning till dig själv och till din sjukdom, därför kommer du klara det!



Måste skriva på mitt projekt, men jag lovar att läsa mer sen(A)


DATUM: 2010-04-14 KLOCKAN: 16:21:03
Maria Bokvist skrev:

Hej Moa, Nu har jag hängt med din blogg och läst och sånt. Jag tycker att du är så duktig på att tänka positift. Du är en riktig kämpe. Första gången när jag såg dig var det inte bra med dig, men du har tagit dig så här långt sen dess, Du är stark och modig. Fortsätt att kämpa på och jag stöttar dig genom mobilen om du behöver smsa. Mycket kramar på dig och fotsätt som du gör nu, så kommer du hur långt som helst. DU ÄR FIN.


DATUM: 2010-04-26 KLOCKAN: 20:07:37

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.