moa och marikas


Moas;
Ring från H&M
Jackan är från H&M med några påsatta nitar
Även den vita t-shirten och den svarta koftan är från H&M
Shortsen är från Bikbok och skärpet har jag fått av mormor
Leggingsarna är från Lindex (bilden togs innan de ramlade sönder)
Skortna är från Skopunkten

Marikas;
Armbanden är från H&M, egenpysslade och lånade av hennes syster
Koftan är från Bikbok
Både det gråa och det blåa linnet är från Gina Tricot
Den underbara röda väskan köpte hon på Accent
Även jeansleggingsarna är från Gina om jag inte minns helt fel?
Conversen köpte hon på Scorett

Jag älskar att ha helkoll på Marikas garderob, och att hon vet precis hur min ser ut, det är awesome att kunna skicka ett sms och fråga vad man ska ha på sig, och den andra vet precis!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.