coolt att min dataskärm typ är för liten för dessa enorma 700px bilder. kändes inte hightech.

Kan 700px vara något för enbartmoa eller komma Moa hinna ta livet för att egopicsen blir så enormt stora? Bara att testa och se hörredu!

Jag måste dessutom skriva ett lite längre inlägg för att se hur det skulle se ut på riktigt och sådär. Dessutom skulle jag behöva en länk, här hittar ni enbartmoa the original. Sådärja, ha det bra!
enbartmoa skrev:

Hej Moa, jag är ett stort fan och satt under hela gårdagen, från det att du skrev att du bloggdesignade, och sökte reda på din designblogg. Kommer från och med nu följa varje steg du tar. Ser bra ut än så länge!

Kram, ett stort fan.


enbartmoas blogg: http://enbartmoa.blogg.se/
DATUM: 2011-09-12 KLOCKAN: 08:59:39
marika skrev:

Hej Moa! Du är min absolut bästa vän, bara så du vet.


marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-09-12 KLOCKAN: 18:56:36
The real Marika skrev:

Nu börjar det likna något!!! Förväntar mig ett fettsnyggt resultat! DO NOT LET ME DOWN,AIGHT?


The real Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-09-13 KLOCKAN: 15:59:27

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.