läs inte detta inlägg. det är bara struntprat som slutar i att jag spårar. som vanligt.

Hemma från UF-mässan! Efter 8 timmar (varav 3 i klackar) av konstant leende, trevlighet och hejjande i falsett, alldeles för lite sömn och alla böcker sålda plus lika många på beställning kom jag hem, åt, var sprallig och däckade i sängen halv 11, med alla kläder på inklusive mässbandet som består av hårdplast. Najs.

Lever i alla fall i extas. Får ni någonsin chansen att starta ett UF-företag - gör det!!! Mässan var succé från första till sista stund, fastän jag var tröttare än allt, helt slut i kroppen och allt annat än trevlig mot mina tre resekamrater. Stämningen, förväntningarna och bara själva atmosfären under hela monterbygget och mässan var oslagbar!
Vet inte vad jag ska skriva egentligen, detta inlägg blir längre än Bibeln, visar hur min monter såg ut senare!
Lisette skrev:

Jag hade inte möjlighet att komma så jag skickade min mamma för att köpa boken, men det fanns visst ingen kvar (så jäkla kul för dig att den säljer så bra!). Taggar att få den hemskickad så jag får läsa!!


Lisettes blogg: http://verklighetsflykting.blogg.se/
DATUM: 2012-03-24 KLOCKAN: 11:50:59

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.