festfixad på en tisdag. och så var jag inte ens fixad:pPppPpppPpPpp

Klockan 11.10 var min skoldag över och det var såååå himla skönt. Satt kvar i matsalen i över 1½ timme och har sprungit lite ärenden kring företaget och boken och annars bara slappat i sängen. Strax byter jag om från myskläder till träningskläder och det känns superskönt att få pumpa ut all svett som någonsin har rymts i min kropp på fysen ikväll. Vad ska du göra ikväll?

Kofta - Forever 21
Linne och shorts - Gina
Kängor - Vagabond
Anna skrev:

Hej du :) du har väl inte längre anorexi eftersom du inte är lågviktig längre? Är du diagnostiserad med UNS nu? Du klarar det här så himla bra, ge inte upp <3


Annas blogg: http://tofindneverland.blogg.se/
DATUM: 2012-03-21 KLOCKAN: 15:30:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.