tacka gudarna för sittliften. och för att det är så pass stort att man aldrig behöver stå i kö. kåbdalis e najs.

Efter 15 timmars aktivt åkande i Kåbdalis är jag ett vandrande blåmärke. Och inte ett dugg härligt solbränd.
Fyra familjer, 20 pers i en sextonbäddarsstuga var asnajs, men nu är det dugligt skönt att ligga ensam i sängen med internet, sovmorgon och tystnad.

Vi hade hyffsat tur med vädret, men sista dagen blåste det jävel och varje morgon åkte vi nerför backarna i blindo. Dessutom har jag inte blivit ett dugg mer snowboardproffs än jag var innan vi for, bara lite mörare!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.