psssst, jag har tidsinställt ett antal inlägg, så ni kommer inte ens märka att jag är borta eftersom uppdateringen aldrig är särskilt bra!

Idag drar hela familjen och tre familjer till Kåbdalis enda tills på onsdag. Förra året var vi där över en helg och var så gott som ensamma i backarna, i år lär vi åka som små inlagda sillar, men he bli najs!
Vi bor i världens mysigaste stuga precis vid backarna och jag är jättetaggad!!!

Om jag kommer hem med alla ben i kroppen och en fungerande hjärna som inte har skakats alltför mycket efter dagar av slalom och snowboard lovar jag att... vet inte, göra nått kul. Ha en bra vecka, det lär jag ha!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.