okej, egentligen hade jag inte ens bestämt ett mål för löpningen i sommar, men nu så!

Eftersom det är så fint väder hade jag tanke om att jag skulle fara ut och löpa, men när klockan var slagen blev jag alldeles för lat och gav upp min plan. Istället uppdaterade jag min spring för livet-lista, till lite bättre musik och så att den blir lagom lång till min 7 kilometers-runda. Dock är mitt mål i sommar att springa 1 mil på under en timme, vilket innebär att jag behöver era bästa löplåtar, bring it!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.