och så ska jag också beställa snygga skal, snygga skydd och snygga fodral.


Min bajstelefon laggar jävel. Ibland skickar den inte sms, ibland tar den inte emot dem. Skärmen är liten, batteritiden kort och den är segare än min syster på morgonen. Allting är fel och jag är less på den.
Därför ska jag köpa en Iphone. Bara sådär. Not. Råkar tyvärr inte ha 6000 som bara ligger och skräpar och är ivägen. Men snart, snart ska även jag blir Iphonetönt! (i mina drömmar)

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.