nu jävlart kan jag kalla mig själv för löpare igen. känns braaaaa.

Det är exakt 4 månader och 11 dagar sen jag tog denna bild, under min alldeles sista löptur för 2011. Idag tog jag den första 2012 och det var såååå najs!
Jag älskar känslan när man springer järnet upp för sista backen och kan gå de sista metrarna till dörren, kolla klockan och inse att man sprang snabbare än sist! Tyvärr gjorde jag inte den upptäckten idag, men jag sprang på ungefär samma tid som jag brukar, då känns det helt plötsligt värt att ha plågat sig igenom otagliga fyspass hela vintern.
Nu: Duscha, måla naglarna i samma färg som min logga, se Grey's och trycka kvällsfika! Godnatt!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.