jag och mitt hår har inte valt att samarbeta idag. verkligen inte.

Idag är en äkta life is good-dag. Solen lyser, jag har gjort bort en redovisning, jag har köpt nya brills och slutade tidigare. Jag har fått beröm för min bok och så har jag fått berätta om UF-mässan för både lärare och elever.
Att jag vaknade i gårdagens smink utkletat över hela ansiktet, att jag har löpt till bussen två gånger idag och att jag valde att klä mig alldeles för kallt behöver jag inte ens säga. Idag väljer jag att se det positiva!

Linne - gammal t-shirt
Jeans - 2 hand
Kängor - Vagabond

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.