gode najs, som min kära vän lisa beem skulle ha sagt. tror jag?

Denna kväll spenderar jag, svettig och äcklig efter dagens fyspass, med att posta min andra upplaga. 100 nya böcker landade innanför dörren idag och jag har redan postat iväg frimärken värt 300 spänn. Det blir en ny runda förbi ICA för att köpa nya imorgon, jag lär bli stammis där snart!
Dessutom lyckades jag och lillebror få mamma att köpa vår favvo: glass med noisette. Mmmmmm!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.