folk läser din blogg för dina kläder och så bloggar du inte ens om det...

I torsdags kände jag bara att jag måste ha en ny tröja. Det var år och dagar sen jag köpte något nytt att ha på mig, så nu var det på tiden. Men det var inte förrän den sista affären vi gick in på som jag hittade denna underbaring. Sådär lagom vit, lagom kort, lagom stickad. Sådär som jag vill ha den.
Såååå snyggt redan nu och såååå snyggt i sommar till korta shorts! Ska flytta in i denna!
399;- från JC.
Roslinda skrev:

Visst var den väl ändå lite väl stickad?:S:S


DATUM: 2012-03-03 KLOCKAN: 19:38:43

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.