sommaren 2010 var en bra sommar. det var en bra tid.

Idag blir min lille bebis stor, OSCAR FYLLER 18 ÅR! Grattis till min bästa vän!!!

Som den tapiga vän jag är har jag längtat mer efter den här dagen än han själv, och ännu tapigare är väl att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva för att jag är så taggad!
Tack för att du är världens snällaste och bästa och alltid ställer upp, love u♥
oscar skrev:

tack...... fina bilder


DATUM: 2012-02-14 KLOCKAN: 23:35:28
alexandra skrev:

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)


alexandras blogg: http://thisisalexandras.blogg.se/
DATUM: 2012-02-15 KLOCKAN: 11:41:33

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.