OBS!! mika och julia: ni får inte läsa detta inlägg!!!!

Ibland får jag mina snällryck, så igårkväll satte jag mig och pysslade ihop sex kärleksbrev till sex fina tjejer. Och eftersom det är alla hjärtans dag gav jag Marika gelehjärtan, och fick likadana tillbaka, tack vännen♥

Ett av mina nyårslöften var att "be a better person to the people around me" och detta tyckte jag faktiskt var ett litet steg på väg, att visa min uppskattning.
Malin skrev:

Du är väldigt snäll Moa. Och omtänksam. Och fin. Och bra på alla sätt....... Jag vem du ärvt alla bra sidor av!!!


DATUM: 2012-02-14 KLOCKAN: 21:51:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.