mmmmm, hade den funnits i rött hade jag köpt den dirr.

Idag har jag på mig en spårat snygg tröja, tyvärr är den min syster Fannys. Jag har tjatat i typ två veckor att få låna den, och äntligen gick min önskan i uppfyllelse! För att få låna den hade hon vissa krav:
1. Jag var tvungen att använda hennes parfym
2. Jag fick inte stoppa in den i byxorna
3. Om den blev noppig eller en maska gick var jag tvungen att köpa en ny
4. Om hon var tvungen att tvätta den och den blev noppig var jag tvungen att köpa en ny
5. När jag skulle vika upp armarna var jag tvungen att vara jätteförsiktig!

Än så länge har jag klarat det, och det var det värt, så spårat snygg som den är!

Tröja - Carlings, Jeans - Bikbok
Caroline skrev:

Hehe lätt värt alla krav, finfin tröja!


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2012-02-20 KLOCKAN: 21:35:41
Anonym skrev:

Åh vad snygg tröjan var!

Vet du vad den kostade?:D



Gillar din blogg! och har följt den ganska så länge nu hihi;)


Anonyms blogg: http://ssarajonsson.devote.se
DATUM: 2012-02-21 KLOCKAN: 12:18:43

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.