enda nackdelen med we♥it: man kan råka bli ofrivilligt spoilad.

Tumblr_l9hbr9j6wb1qd2etgo1_500_large
we♥it

Marika har tjatat på mig sen typ... december att jag måste se Vampire Diaries men jag har bestämt sagt nej. Jag gillar OTH, Grey's, Pretty Little Liars, Sjukhuset och The Lying Game. Men när alla serier har tagit slut och jag bara sitter och väntar på nästa avsnitt, då var jag illa tvungen.

Och glad är jag för det! Vampi är såååååå bra!!! Ligger vaken om nätterna och kämpar mot John Blund för att få se Stefans vackra nuna en sista gång. Ba se det!
Marika skrev:

vampire diaries<33333333333


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2012-02-12 KLOCKAN: 14:06:58
klara skrev:

Åååh det är så bra!! ser det nu faktiskt ;)


klaras blogg: http://klarahe.blogg.se/
DATUM: 2012-02-12 KLOCKAN: 14:34:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.