borde skaffa mig en iphone bara för att den tar bättre bilder än min mobbe. tur att jag har marika och lisa!

Starten på min, Lisa Beem, Lisa och Marikas halvåtta turnering har gått av stapeln! Igår var det Beems tur att börja och satte ribban högt! Melonsallad och parmaskinka, potatisbakelser med kyckling fylld med salami och paprik och avslutningsvis rocky road deluxe satt verkligen inte helt fel och jag börjar nojja över mitt val av mat. Tackar för en trevlig kväll och god mat (som en 45-åringXDXDXD)

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.