om jag fick en önskan skulle jag önska mig obegränsat med pengar. mest för att jag skulle kunna slänga min äckliga darre i marken och köpa en ny, bara sådär.

Ett par vanliga svarta jeans hann jag köpa idag också. Perfekt långa (korta), höga och tajta. Precis som jag vill ha dom. Dessutom är dom väldigt välbehövliga kan jag lova, har tre av tre par svarta jeans i garderoben har spruckit. Och då har jag ändå slängt ett par.
Förhoppningsvis fortsätter de här att sitta slick i all evighet så att jag aldrig mer behöver köpa nya! Till dessa vill jag ha detta snygga, dock verkar det vara slut i Skellefteå. Typiskt min otur.
499;- från Gina Tricot.
Henke skrev:

Hej

Du blir bara sötare och sötare!!


DATUM: 2012-04-03 KLOCKAN: 11:24:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.