och just det, till anonym: det är malin som håller arnold i handen, inte jag.

Visst har jag ett jävligt snyggt örhänge? Jag, som alltmer sällan har andra örhängen än små ploppar, har fallit pladask för dessa två fjädrar. Det absolut bästa? Att systeryster har gjort det, så jag är definitivt ensam om det. Jävligt snyggt tycker jag att det är (nähääää?) och om jag lyckas övertala Flippzor ska jag ta det även imorgon hehe.
En annan sak som är snyggt? Mina tänder.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.