fattar inte hur min lugg kan ha vuxit så mycket? den ba sprutar ut hår.

Jag satt och kollade igenom mitt bloggarkiv och insåg att igår var det exakt 2 år sedan jag startade denna magnifika blogg! Och nog har det hänt grejer nog, både utseendemässigt, stilmässigt, i mitt mående och hur jag spenderar mina dagar. Men det är också många saker som är likadana!
Bland annat så använder jag samma skinnjacka, jag umgås lika mycket med Marika och Oscar, jag bor i samma rum i samma hus och jag har fortfarande grubbleristunder, dock inte lika många som för 2 år sedan!
Samantha skrev:

Hej Moa! Ville bara säga att jag följt dig sen lite innan du startade denna bloggen och att jag tycker du är modig och jävligt grym. tro på dig själv och keep you head up high, det förtjänar du!


DATUM: 2012-04-12 KLOCKAN: 18:57:42

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.