fick även mitt schema, är ledig på min födelsedag!! topp!

Trivs som fisken i vattnet när jag får sova hur länge jag vill på en vardag, började inte förrän klockan 14 och har sedan dess bl.a. tagit blodprov på en sjuksköterska och gjort en halvtidsbedömning! Usch, skulle kunna leva för alltid med blandningen av praktik/skola, skulle dock sitta fint med några fler kronor än 1050 varje månad. Dock trillade de in igår (?) så nu är jag fit for shopping!
Leia ♥ skrev:

Hej! :D

Hur är det med dig??


Leia ♥s blogg: http://leiabloggar.blogg.se/
DATUM: 2011-09-27 KLOCKAN: 08:34:20
sara skrev:

så härligt :)


saras blogg: http://misssteinholtz.blogg.se/
DATUM: 2011-09-27 KLOCKAN: 15:36:26

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.