spenderar dessutom den första natten i lägenheten ikväll, bland ouppackade ikeamöbler och marika.

För många ser denna nyckelknippa ut som vilken nyckelknippa som helst. Men icket! Detta är min nyckelknippa!
Den innehåller tre nycklar, cykelnyckeln, fjärilsnyckeln hem och så det senaste tillskottet: hemnyckeln till Marikas pappas lägenhet! Nog kan jag lova att jag blev glad nog!
Marika skrev:

hahahaha jag vet inte varför men jag trodde du hade skrivit "nyckel till cykeljäveln" XD


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-09-20 KLOCKAN: 17:04:07

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.