när till och med min lillebror säger att skorna är snygga är dom verkligen snygga!

Idag kan ni kalla mig för springflicka-Moa! Efter praktiken (som gick fint!) cyklade jag till bibblan och lånade sex böcker om huskurer, naturläkemedel och gamla stenåldersknep för att slippa huvudvärk. Efter det styrde jag cykeln mot ICA, köpte halstabletter till sjuka pappa (och sjuka moa) och hämtade ut dessa snyggingar till skor!
Kändes som jag hann en hel del, så nu har jag tänkt parkera i sängen resten av kvällen!

299;- från Skopunkten
Anonym skrev:

ge någr tips från böckerna?:D


DATUM: 2011-09-12 KLOCKAN: 18:59:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.