marika: kan inte du ta en othdag snart, så att du kommer ikapp mig så att jag vågar blogga om vilka othbilder som helst haha

Tumblr_lm4eh8vg9x1qbrfs0o1_500_large
we♥it

Denna we♥it bild kommer direkt från mitt favoritavsnitt, jag tycker bilden förklarar så fint hur så många tjejer tänker om sig själva. Kanske är man smart, vacker, bra, duktig, fin osv men inte enough.

Min ergonomilärare har många gånger sagt att jag ska försöka tänka good enough om det mesta, släppa perfektionisten och bara tycka att det är okej.
Det är okej med ett VG, till och med ett G. Det är okej att ha en ful dag och inte springa snabbast och längst av alla. Det är okej att inte rocka pianot lika hårt som grabben som spelar efter mig. Det är okej att misslyckas och att inte vara på topp hela tiden.
Det är svårt att banka in, men jag tror det är värt ett försök, för helt ärligt:
Du är good enough!
Caroline skrev:

Absolut!


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2011-07-24 KLOCKAN: 23:04:06

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.