vem är nick? men han den söta du vet!! eee, det finns ingen i jonas brothers som är söt? men joooo, han med lockigt hår, han den lilla, han som är så söt!! vaaa, krullet, han är ju asful!

9. Något pinsamt du gjort.

Förutom "vanliga" saker som att prata med fel människa, glömma bh:n och halka påväg in i skolan så gör jag pinsamma saker hela tiden. Verkligen hela tiden! Pratar lite för högt, råkar spotta ut tuggummit när man skrattar, råkar gå ut från provrummet i bara bh på H&M, hoppar av vid fel busshållsplats, ställer dumma frågor och hälsar på folk jag inte känner.

Men mest pinsamt var nog i höstas när jag och Mathilda skulle åka buss hem och satt ganska så högt och pratade om en grabb som är ungefär jättesnygg och fnittrade lite och pratade om något vi hade sett på hans blogg och så. Och vad händer när vi precis har slutat prata? Han ställer sig upp och kliver av bussen. Huuuuuuur pinsamt?
Caroline skrev:

hihi så söta pinsamheter, du förgyllde just min hemmamedinfluensasjukdag! <3


DATUM: 2011-02-21 KLOCKAN: 14:46:11

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.