allting flyter

Hej vänner!
Har ni väntat på en uppföljning om hur det gick efter att BUP i Skellefteå införde remisskrav? (Mest troligt inte, men ni får veta ändå!) De har fortfarande Sveriges längsta väntetider. HÄR kan ni lyssna på vad jag har att säga (om ni spolar fram till 1:10) och om ni söker er vidare kan ni även höra vad Psykolog-Per (MIN gamla psykolog från avdelningen som utredde mig) tycker.
 
Annars då? Jag bloggar ytterst sällan på moasoutfit och jobbar heltid som undersköterska i Bemanningsbyrån på lasarettet. Livet är bra ibland och sämre ibland, men det är så små svackor nuförtiden. Kände senast i förra veckan "kan livet bli såhär bra?" och ville bara pausa i nuet. Allting flyter och ni är fina som klickar er in här trots att jag slutade skriva för 2 (?) år sen! Puss.
 
Bästa lillasyster på min födelesdag.
Malin skrev:

Vad kul att du skriver ett inlägg. Brukar ofta fundera hur det går för dig! Om du känner för det (helt upp till dig) så får du gärna skriva ett litet inlägg nån gång då och då bara så man får veta att du lever :) ha det så bra du bara kan :)
Kraaaamar!


DATUM: 2014-10-13 KLOCKAN: 17:54:19
L skrev:

Gud vad vi har mycket gemensamt moa! Jätteintressant och inspirerande att läsa din blogg. Synd att du slutar på bemanningen, men lycka till med studierna och hittar det du vill göra i livet 👏👍👌


DATUM: 2015-01-03 KLOCKAN: 08:16:47

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.