jag hade två coola rubriker. en om teknikfesten igårkväll och en om världens bästa vampi. använder ingen av dem.

Och så har även jag inlett ett förhållande med Mr. Iphone och jag kunde inte älska det mindre.
Saknar ni mina coola blogginlägg tycker jag att ni ska checka in moaerikssonn på Instagram! Ta hand om er, vi hörs när vi hörs!
mika skrev:

va?:( måste sälja kläder för att få pengar till turkiet, vill ju tex ha kvar den där jackan, men jag har ju aldrig använt den så känns ju lite onödigt.... /fattig chey


mikas blogg: http://mikapettersson.blogg.se/
DATUM: 2012-05-18 KLOCKAN: 10:23:02
Linda skrev:

Är intresserad av din bok.


Lindas blogg: http://peaklinda.blogg.se/
DATUM: 2012-05-18 KLOCKAN: 22:52:18
Linda skrev:

Hej Moa!



Jag undrar hur man får tag på din bok? Var finns den att köpa? ISBN-nummer?



Kram Linda.


DATUM: 2012-05-22 KLOCKAN: 09:19:51
johanna skrev:

klickade in på din blogg av en slump för att jag klickade in på någon random bild från google.

du verkar vara en as go tjej, och nu vet jag inte om jag har läst år gamla inlägg, men jag hoppas att du blir att må bra med tanke på dina ätstörningar osv. du verkar vara en stark tjej som verkligen vill ha en förändring! :) tänk vad olika alla människor är, själv är jag en sån som också älskar att äta och kan därför inte säga nej till mat och har dragit på mig några extra kilon lagomt till sommaren och önskar att jag var som dig! hoppas du inte tar den här kommentaren fel nu eller att jag har läst alldeles för slarvigt på din blogg :) kramar


johannas blogg: http://jjohannagustavsson.blogg.se/
DATUM: 2012-05-28 KLOCKAN: 23:24:55
Rebecca skrev:

hej moa!



jag träffade dig på UF mässan och du skickade sedan din bok till mig och ditt kontonr försvann i flytten :(



ber så hemskt mycket om ursäkt, vill absolut betala för boken.



kolla min mail och skicka numret till mig så fixar jag över!



tack för en gripande bok, du är så otroligt stark <3



hälsningar,

Rebecca


DATUM: 2012-06-01 KLOCKAN: 06:18:27
ANna skrev:

KOOOM TILLBAKA!! SNÄÄÄÄLLA MOOAA?? =)


DATUM: 2012-06-01 KLOCKAN: 23:38:23
rebecca skrev:

woooho!! mr. iphone;)
så glad för båda eran skull, han är en toppenkille och kunde verkligen inte ha hittat sig en bättre tjej:)


rebeccas blogg: http://rebecca.blogg.se
DATUM: 2012-08-29 KLOCKAN: 18:25:12
Jessica skrev:

Åh, vad fin du är:)!


Jessicas blogg: http://jeeessicaaas.blogg.se
DATUM: 2012-09-15 KLOCKAN: 14:16:06
Matilda skrev:

Snygg bild :)


Matildas blogg: http://Pussmulen.blogg.se
DATUM: 2012-12-05 KLOCKAN: 16:27:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.