varje dag kan man äta kladdkaka. bara för att det är så underbart gott. vareviga dag i all framtid. mums.

I lördags när jag hade storbesök av Lisa, Oscar och Marika bestämde jag mig för att baka den perfekta kladdkakan. Sådär lagomt jättekladdig och chokladig. Ungefär som en äkta Waynes-kladdis. Bland det bästa som finns.
Resultatet ser ni längst upp. Den enda som uppskattade min smetkaka var Marika. Jag tyckte faktiskt att den var god, trots att jag vispade grädden till smör. Tror jag ska stå utanför köket ett tag nu.
Jenny skrev:

Åh va gott med kladdkaka!!:)

Haha du e väll för go! övar man inte så blir man inte bättre så på't igen :). Men de va säkert jätte god! jag älskar smeten jag ^^.



Sv:jodå de går väll! jag kämpar på!

hur e läget med dig idag?

visst går du vård programmet?

tycker du de e kul?:)

Jag går också den linjen:)



Kram!


Jennys blogg: http://toclosetono.blogg.se/
DATUM: 2012-01-31 KLOCKAN: 15:12:01
Helena skrev:

Den längst upp ser alldeles ljuvlig ut!!!


Helenas blogg: http://helenaantecknar.blogg.se/
DATUM: 2012-01-31 KLOCKAN: 17:34:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.