varför gör jag så coola bilder hela tiden? blir som lite stolt. inte.

Mitt stora craving just nu är guldigt nagellack. Inget glitter, bara guld. Ska införskaffas snarast! Och en iphone kanske, börjar bli lite less på min minixperia som krånglar mest hela tiden.

we♥it
isabel skrev:

ohh, har det där nagellacket & tro mig den är guds gåva till mänskligheten, KÖP DET!!


DATUM: 2012-01-26 KLOCKAN: 20:28:47
anna skrev:

mini xperia krånglar verkligen jämt....


annas blogg: http://annaorebecka.blogg.se/
DATUM: 2012-01-26 KLOCKAN: 21:03:48
Mamma skrev:

Tänkte påminna om att en iPhone kostar pengar. Du måste börja spara. Puss!


DATUM: 2012-01-26 KLOCKAN: 21:05:06

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.