vad är bättre än när internet slutar fungera? och när internet är igång så når jag inte bilderna. succé.

+ och - med livet just nu:

+ Jag hade en jättetrevlig kväll med tjejerna ovan +Mika igår!
+ Mamma bjöd på lunch på Waynes idag. Mumma!
+ Imorgon bär det av till Piteå med Lisa, Lisa, Marika och Fanny!
+ Vi åt våfflor till middag. Ännu mer mumma!

- Jag stod ute i snöstormen i 30 min och väntade på en buss som aldrig kom.
- Jag har torkat bajs. Kattbajs.
- Åt alldeles för många våfflor=kände mig som en degklump under träningen.
- Jag ska till tandregleringen 08.50 imorgon. Spårat tidigt.
Smsa Låna skrev:

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!


Smsa Lånas blogg: http://smsalåna.nu
DATUM: 2012-01-12 KLOCKAN: 23:53:58

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.