"marika: jag är den enda i den här familjen som inte tycker om noisette! moa: nää, filippa tycker inte heller om det."

I juni hade jag ungefär 4 lektioner, resten av tiden på skolan spenderades ute på gräset, solandes. Annars flyttade jag ut i solstolen och in i mina nya Converse.

Skolavslutningen var lökig, och kvällen spenderades på bästa sätt: först med mina ninunnar och sedan med Marika och Lisa. Även studenten och balen var allt annat än osvettiga.
Jag, Marika och Matilda for på moppeutflykt och jag hängde på Joypeak, som varje år. Upptäckte årets bästa sak: One Tree Hill och satt bänkad varje kväll. Marika sålde jordgubbar och jag var en gullig vän och lökade i takt med henne. Jag klippte av mig håret och var på barnhjärt och fick den goda nyheten att mitt hjärtfel inte längre behövde behandlas.

Juni var fin. Juni var ledigt. Juni var lökigt. Juni var bra.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.