"song by julia noren: moa din toa, den är vit. men inte när du har kissat gult"

Maj månad var en försmak på sommaren och hur bra livet kan vara. Och hur osäker jag kan bli.

Jag hade en av de mysigaste helgerna på året när jag hängde med Marika dygnet runt. Vi åkte moppe som aldrig förr, flyttade ut i solen, bodde i husvagnen, åt godsaker och hällde i oss glassås. Mums!

Annars bjöd maj på en hel del fotboll, sol och plugg. Jag slutade på BUP i Umeå och hade en minnesvärd kväll på Anderstorp med Marika och Lisa. Jag och alla ninunnar sov i Matildas stuga och jag var på min första arbetsintervju. Maj var fin. Och maj var varm.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.