om fler än 50 stycken gillar ska jag slänga mig i snön nu i vinter, i underkläder! det kommer bild/filmbevis! kopiera om du vågar! WÄH! - årets facerape

Oktober är min och Marikas månad. Jag firades för mina 17 år levda tillsammans med släkten, jag, Lisa och Signe bakade cupcakes och överraskade Marika och dagen efter var det min tur att fylla 17. Jag bjöd tjejerna på gofika en onsdagkväll och fick en fin present: leverbiff. Annars fick jag bara fina presenter och födelsedagsveckan avslutades med ferre i läggan.

Min mobil kom tillbaka från sin lite väl långa lagning, jag tog fram dunjackan fastän det fortfarande var grönt på marken och fortsatte att hänga på min praktikplats. Jag och Marika for till hennes kusiner i Umeå och bodde där en helg, vilket var mycket mysigt! Jag bjöd på halv åtta hos mig och Halloween firade vi först hos Mika och sedan på en fest i Innervik. Oktober avslutades med en sleep over hos Marika med Lisa och Lisa. Vi däckade i soffan och Marika såg film.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.