"gud vad ful du är!!! 5 minuter senare: hon berättade att hon pratade tvärtomspråket, hon menade att du är söt, det var inte meningen"




I februari lärde jag mig att tvätta både övre och nedre toalett samt att torka plommonbajs. Jag hade två praktikdagar på hemtjänsten och började längta efter sommarkläder. Upptäckte You Me At Six och Veronica Maggios succealbum.

Hängde en hel del med tjejerna i klassen och med Marika, som vanligt. Åkte slalom, bakade pepparkakor och spräckte mina favoritbyxor när jag halkade på stan på en obefintlig isfläck.

Fortsatte må dåligt och var tvungen att pausa från gruppen. Livet var upp och ner och ingenting var som det borde vara.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.