"filippa: jag skulle vilja jobba som en springande brevduva!!!!!!"


Jag inledde mitt 2011 med att lova att inte ångra vad jag hade gjort, utan vad jag inte hade gjort. Dagen efter ångrade jag att jag hade gett mig ut i nyårsfirandet istället för att ligga hemma och ha feber, som jag hade så gott som hela första veckan av 2011.

Jag hängde mest med Marika och Oscar, förutom när jag hade kanske en av årets bästa kvällar hemma hos Julia tillsammans med alla ninunnar. Succé utifrån och in.

Testade på det där med epilering och insåg att det inte var något för mig, och impulstog två hål i öronen under en kvällsbelagd skoldag. Mådde inte så bra och svackade rejält under januari.
Annars ägnade jag mest tid till att svänga ut luggen och ha på mig min svarta kavaj varje dag.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.