toppen-botten. låt mig vara mittemellan.

Hopplöshet. Glädje. Tacksamhet.
Ledsen. Äcklad. Framtidshopp. Uppgivenhet.
Intresserad. Deppig. Sur. Besviken.
Irriterad. Lycka. Rädsla. Stress.
Motivation. Skam. Ånger.

Och så börjar karusellen om. Från början.

Hopplöshet. Glädje. Tacksamhet.
Ledsen. Äcklad. Framtidshopp. Uppgivenhet.
Intresserad. Deppig. Sur. Besviken.
Irriterad. Lycka. Rädsla. Stress.
Motivation. Skam. Ånger.

 

Snälla, låt mig vila. Jag orkar inte en ständig
berg-och-dal bana hela tiden, varje dag.
Om och om igen.

maria skrev:

sv: Mitt blev alldeles perfekt men för min kompis blev det lite snett och hon tog ut den efter ett tag, men se bara till så att hon är noga när hon ritar upp vars hon ska ta så blir det nog bra :)


marias blogg: http://lillmaadde.blogg.se/
DATUM: 2012-02-01 KLOCKAN: 08:34:50
Caroline skrev:

Styrkekram!


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2012-02-01 KLOCKAN: 13:58:48
anna skrev:

underbart att få läsa om riktiga känslor.

bergochdalbanan kommer stanna av, bli lugnare, och man lär sig hantera livet. men jag vet precis för jag känner också så. stor kram fina, livet kommer tillbaka <3


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2012-02-01 KLOCKAN: 17:52:27
Jenny skrev:

De kommer bli bra!

kämpa kämpa fina!

demonerna kommer att ge med sig om du inte ger upp!

du e värdefull o älskad, bara för att du e just du!



sv: jag vet.men de e jobbigt att hela tiden veta att jag e så långt efter alla andra i vår ålder..



<3


Jennys blogg: http://toclosetono.blogg.se/
DATUM: 2012-02-01 KLOCKAN: 23:58:45

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.