så om du söker mig i veckan återfinns jag troligtvis på 360!

I veckan låtsas jag att jag är en 39 årig man med några för många centimeter runt midjan och ett par 10 kilo för mycket för att det ska vara hälsosamt. För att ta det hela till sin spets låtsas jag också att det är tredje januari och mitt nyårslöfte är att gå ner i vikt. Därför ska jag så gott som flytta in på 360.
Jag fick en veckas gratis träning av mammsen min och nog ska det utnyttjas nog! Men nästa vecka är det back to the real deal och tre träningar i veckan igen. Njuter så länge jag kan!
isabel skrev:

var försiktig bara hjärtat, för kom ihåg hur långt du kommit & att det inte är värt det, det är inte värt att förlora allt det fina du har.

du är toppen tjejen glöm inte det!♥♥♥


DATUM: 2012-01-16 KLOCKAN: 21:56:58
Anonym skrev:

Kom igen, skärp dig <3


DATUM: 2012-01-17 KLOCKAN: 08:53:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.