och med tanke på att det är sida efter sida med bra recensioner lär jag bli såld.

Idag gjorde jag "en första". Beställde smink från TiKei. Mika har varit såld enda sen hon beställde hem för typ ett år sedan, så idag slog jag slag i saken och klickade hem en borse och en stor burk foundation. Det var nära ögat att ett rouge, ett par ögonskugger, en concealer, en primer och ett par till borstar också fick följa med, men lyckades hindra mig. Blir jag lika såld som Mikkis lär ju hela mitt sminkförråd bytas ut mot TiKei.
Väntar med spänning på att det ska anlända hem!
L y d i a skrev:

Använder också TiKei, mega-super-duper-freakkin-amazingly ASBRA SMINK! :D


L y d i as blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2012-01-28 KLOCKAN: 19:14:37

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.