och det senaste dygnet har jag samlat på mig massor med klockers rubriker. och glömt dem.

Sju saker som jag har lyckats bra med det senaste dygnet:
- Att blogga. Glömde min laddare hos Marika igårkväll. Gj.
- Att plugga. Har två av mina arbeten på skolan och resten ligger och väntar på mig här hemma.
- Att åka buss. Idag har jag åkt buss sex gånger, gj gj.
- Att ge komplimanger. Tror jag, och hoppas jag.
- Att stressa. Löp dit, löp hit. Föreläsning där, lektion här. Mat här, mat där.
- Att träna. Fys igår, gympa+360 idag. Hej träningsvärk!
- Att prioritera mig själv. Inte. Lär bli dejá vú från förra lördagen och bli kollaps i sängen på lördag igen.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.