när jag var liten ville jag ha ringar hela vägen runt öronen, idag tycker jag bara att det ser tacky ut.

Jag går i "ta-hål" tankar. Jag har sen tidigare fem hål, men vill fylla ut med två till. Ett standardhål och så en tragus, som det så fint heter. Matilda och Julia har skrämt upp mig och sagt att det tar spåååårat ont, och jag tror dem. Frågan är bara: går det att ta här i Skellefteå? Vars isåfall?
maria skrev:

Tragus gör inte alls ont! Inte värre än de vanliga ställena :)

Jag tog mitt på Dellys i Arkaden för typ 120 eller 80 kr :)


marias blogg: http://lillmaadde.blogg.se/
DATUM: 2012-01-31 KLOCKAN: 20:53:08
Jenny skrev:

Sv: jo jag vet,någon dag,snart!



Underbart:)!

Ja du e också 94a då?

jag ligger väldigt mkt efter iom att jag också skulle gått andra terminen i 2an nu.

men jag går i ettan men inte äns läst in första terminen..

men de jag har gjort tycker jag e kul :)!


Jennys blogg: http://toclosetono.blogg.se/
DATUM: 2012-01-31 KLOCKAN: 21:01:44
louise skrev:

Jag vill ta ett hål till på ena örat, men jag fegar ur eftersom jag inte vill ha ett stort hål där om jag ångrar mig i framtiden... Syns det jättemycket om du tar ut dina hål, är det något man skulle störa sig på? Fin blogg! :)


DATUM: 2012-01-31 KLOCKAN: 21:38:53
Anonym skrev:

Inne på Dellys, arkaden, där tar dom tragus!:)


DATUM: 2012-01-31 KLOCKAN: 22:03:55
Angelica skrev:

Tar du tragus med pistol (som jag gjorde) så gör de absolut inte ont. Trodde det skulle göra det, gruvade mig HELT i onödan. Gick superbra!


Angelicas blogg: http://gicki.blogg.se/
DATUM: 2012-02-05 KLOCKAN: 18:21:42

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.