jaaa, ibland får man skryta om saker man har gjort. fast detta inlägg är mest till mamma, så att hon ser att jag är duktig ibland.

Idag har jag varit världens snällaste dotter. Jag gick till Ica. Handlade middagsmat och lite andra nödvändigheter som jag visste saknades i hemmet. Jag gick hem, med 6 liter mjölk i ryggsäcken och 2 till i påsen runt handleden. Väl hemma insåg jag att mina syskon inte var lika snälla som jag, det stod en symaskin på bordet, ost, smör och mjölk framme och hela diskbänken var fylld med disk och smulor. Usch. Bestämde mig för att inte lämna det till mina stackars föräldrar som jobbat hela dagen och började plocka in i diskmaskinen. Sen lagade jag mat. Västerbottensostsoppa.
Det är faktiskt jättegott. Fastän det ser äckligt ut.
Lisa skrev:

Oj så duktig du är!<3


Lisas blogg: http://lisaaamelander.blogg.se/
DATUM: 2012-01-09 KLOCKAN: 18:57:51
amanda skrev:

jag tycker inte det ser ett dugg äckligt ut! recept? :)


amandas blogg: http://bootylicious.devote.se
DATUM: 2012-01-09 KLOCKAN: 22:31:50
hilda skrev:

sv: jo du jag hade aldrig smakat den innan men lätt min nya favorit nu.. synd bara att jag inte kan köpta den här hemma.. eller tur?!


hildas blogg: http://hildajansson.se
DATUM: 2012-01-09 KLOCKAN: 22:52:15

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.