HINEJDEJDEJFLACHUCHÅÅÅÅÅÅL

Innan snön har börjat tina och man kan gå runt i Converse utan att förfrysa sina små tår ska jag ha införskaffat tre saker. En slapp, randig tröja. Jag tror jag köper en ny varje vår, så det hör till. Och ett par snyrre shorts som jag suktade efter förra våren, men aldrig köpte. I år blir de mina! Och så självklart en spetströja. Så snyggt.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.