ett bra år=marika, vänner, ansvar, fester, alldeles för mycket pengar, jobb, resa (-or?) och snyggt hår.

2011 bjöd på alldeles för många motgångar, tråkiga besked, farväl och nederlag. Folk gick skilda vägar och jag stod kvar i mitten utan någon tydlig väg att gå.
Men utan motgångar - inga framgångar. 2011 får vara lärdomens år. Jag lärde mig hur det känns att vara ung och dum. Jag fick testa på hur det var att ta ansvar för mig själv. Jag fick känna mig viktig, omtyckt och nödvändig.
2011 skulle jag för allt i världen inte vilja återuppleva igen, vilket gör att jag kommer anstränga mig mer för att 2012 ska bli så mycket bättre.

2012 ska bli misstagens år. Jag ska vara ung och dum och göra så många misstag jag bara kan. Om prick 9 månader blir jag vuxen och får ta tag i mina egna dumma handlingar, och fram tills dess ska jag göra så många jag bara kan. 2012 ska jag leva livet. 2012 ska bli ett bra år.



                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.