det är så kuuuuuuul att veta nått som inte du vet! men ganska frustrerande, för jag vill berätta!!

Idag är inte min dag. Försov mig imorse, har varit som en levande död hela dagen som knappt orkat hålla uppe ögonlocken och haft så fult hår att jag bara ville gömma det i luvan till dunjackan.

Men så finns det ju bra saker också, även med dåliga dagar. Som att jag har fina vänner, en fika med Marika på Waynes och en tur på stan med Stina. Och ett besök på SOC där fina ord sas och att Stina kommer fortsätta vara min kontaktperson i 6 månader till. Och god mat. Nu: Promme i kylan till Marikas personliga frisör Petra för slingning.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.