dagens planer: ligga i sängen, kissa och träffa fem av mina favorittjejer!

Det är illa när det är nästan en vecka sen julafton och jag inte har visat alla mina julklappar än. Här ser ni två av de tre mest använda julklapparna: 1000 lappen och det fina halsbandet jag fick av syster.

Jag har fått så fina, så bra klappar detta år, precis som alla andra år, och jag kan bara säga tack!!

Snö of Sweden örhängen.
Sminkning på MUS.
En fin ring.
1000 kronor.
Ett fint halsband.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.