"hej det är karin" "oj, jag har nog ringt fel" "hoppsan, vad tokigt!" "är du ensamstående?


När klockan slagit 00.00 och mobilen visade 1 april 2011 stod jag i en lägenhet på Umedalen och sjöng för Emma som fyllde 17 år. Kan ha varit både den roligaste och spåraste helgen på året, helgen med Emma.

Tillsammans med familjen, Anderssons, Wågstedts och Bramsäters bilade vi till Kåbdalis och åkte slalom, åt korv och solade medans mina klasskamrater hade praktik.

Jag åt årets första mjukglass, beställde sommarens bikini, farmor och farfar kom hem från deras 6 månader i Cypern, såg SAIK ta SM-silver, åkte moppe och Skellefteå drabbades av parasiten/Cryptosporidium/bajsvatten.

Jag hängde mest med tjejerna i klassen, Mika, hennes pojkvän och hans vänner och självklart med Marika. Nojjade över vad jag åt, hittade min favoritkavaj och kommer ihåg alldeles för lite av valborgs. Även april var bra. I april levde jag livet.
Isabella skrev:

Gud vilket vackert hår du har! har du några tips till en med tunt stripigt hår haha ? :)


Isabellas blogg: http://isabellaandersen.myshowroom.se
DATUM: 2012-01-05 KLOCKAN: 00:22:29

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.